Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

perjantai 25. maaliskuuta 2011

Dahlian iltatervehdys


Hei kaikki! Tässä on kuva minusta kuukausi sitten. En ollut vielä aukaissut silmiäni. Tänään minä olen jo puolitoista kuukautta vanha ja olen jo hurrrjan iso! Painan 670 grammaa. Sain tänään ensimmäisen rokotukseni. Siinä on "myrkyt" kuutta tautia vastaan. En itkenyt yhtään. Mami sanoi, että olen reipas karvatyttö.
---
Minun emollani on nenässä tuollaiset rypyt kuin minullakin tuossa kuvassa. Ihmismami ajatteli, että minulle jää rypyt aikuisenakin ja se ei kuulemma ole kamalan hyvä juttu. No, minun ryppyni ovat silinneet ilman ryppyvoiteita. Enää ei ole nenun ympärillä rypyn ryppyä ja mami sanoo, että olen vielä kauniimpi kuin ennen. Mami sanoo minua "pikkukukaksi".
---
Taitaa mennä tämä ilta nukkumiseksi, kun tuo rokotus raukaisee niin kovasti. Koko ryhmärämä nukkuu kasassa pesässä takan vieressä. Mami sanoi, että parin tunnin päästä hän alkaa tehdä sushia. Nyt hän ompelee kanivinoja.
---
Leppoisaa perjantai-iltaa kaikille! Toivoo: Dahlia

1 kommentti: