Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

tiistai 15. maaliskuuta 2011

Dianella

Heippa! Minä olen kukkapentueesta vaalein. Nimeni on Dianella Pinky Paws.



Olen viisi viikkoa ja kaksi päivää vanha. Painan 540 grammaa.


Minä olen ehkä eniten isäni näköinen. Kahdella siskollani on ryppyinen kuono, kuten emollamme, mutta minulla ei ole ryppyjä. Minä olen kova kiljumaan. Aina, kun tulee eteen tilanne, jossa olen vähän epätietoinen, alan kiljua suu auki. Oli kyllä ärsyttävää, kun ihmismami roikotti minua tuolla tavalla ja piti kameraa lähellä. Minä aloin kuljua. Ihmismami sanookin minua "Gritonaksi".

6 kommenttia:

  1. Voi mahdoton miten nämä pienet ovat yksi toisensa jälkeen niin suloisia! <3
    Ihanaa kun teet jokaisesta oman esittelynsä.

    VastaaPoista
  2. Uskomattoman suloinen tämäkin pentu, ja tuo alempi kuva :D Ihana!

    VastaaPoista
  3. Voi mahoton :D
    Hauskoja nämä sun esittelyt... täällä naama isossa virneessä :DD -ja ryppyjä kuonossa!

    Joka kerran palaan katsomaan kaikki aikaisemmatkin!

    VastaaPoista
  4. Ai hyvänen aika nämä ovat suloisia :D Ja luonnekuvaukset myös. Voi vitsi jos meille voisi ottaa lemmikin, tietäisin heti, mitä hakea ...

    VastaaPoista
  5. Voi että nämä teidän hauvat on ihania! Ja kauhean pieniä :DDDD Meidän labbishauvat ovat 2,5 viikkoisia ja painavat melkein kilon per kappale :D
    Ihanasti olet tehnyt jokaisesta esittylyn ( P.s Mä en tunnista meidän 8 mustasta hauvasta kuin kolme:D, ovat kaikki ihan liian samannäköisiä ja hmmm. mustia :D). Meillä muutama viikko mennytkin pienokaisia ihastellessa, nyt alkaa jo pientä liikendintää ja leikkimistä olla ilmassa. Ihania hetkiä koko teidän perheelle <3

    VastaaPoista
  6. Villa Harmonia: Hauskin aika ainakin chihujen kanssa alkaa siitä, kun pennut täyttävät neljä viikkoa. Ne alkavat juosta ja leikkiä <3 Ihania pentuhetkiä teillekin!

    VastaaPoista