Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Kamala elämä

Kamalaa tämä minun elämäni. Aurinkoisena talvipäivänä joudun istumaan uudella kuistillamme kuuntelemassa Mörkkyjen märinää:" Tee ne hiukset minun päähäni! Miten voi kestää niin kauan että saan hampaat suuhun? Tahdon korvakorun! Voi mörkkypeikon pyssyt ja puukuulat, miten tuo nainen on hidas!""


Kamalaa tämä minun elämäni. Chilen talvi on hirmuinen. Joskus iltapäivällä auringossa voi käydä näinkin, että ensin sitä riisuu takin, sitten villapaidan ja lopulta istuukin pelkkä t-paita päällä lämpimässä auringossa ja yrittää olla haistamatta Mörkyn hikeä! Ja täällä vietetään nyt "ola polaria", hih! Tosin kun aurinko laskee, kylmyys iskee heti ja sisällä talossa on illalla KYLMÄ, ellei istu takan vieressä täkin alla.

Kamalaa tämä minun elämäni, kuten yläkuvasta näkyy. Siinä minä itse omana pomonani mukavana talvipäivänä teen unelmieni työtä unelmieni talon edessä unelmieni koirat pyöriessä ympärilläni :) Miksi olen noin happaman näköinen...kamalaa ;D

3 kommenttia:

  1. Kerrassaan kamalaa =). Mukavannäköinen 'talvipäivä'...

    VastaaPoista
  2. "hetken kestää elämä, ja sekin synkkä ja ikävä"
    Siltä näyttää!

    VastaaPoista