Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

torstai 28. heinäkuuta 2011

Kiitos teille!

Olen saanut ihan viime päivinä useita lyhyitä sähköposteja ja kommentteja ihmisiltä, teiltä lukijoilta, joita en lainkaan tunne oikeassa elämässä. Minua on kiitetty siitä, että PIRISTÄN lukijoiden päiviä! Ette voi uskoa, miten ihmeelliseltä ja oudolta se tuntuu. Minä voin omasta elämästäni turisemalla piristää jonkun vieraan ihmisen päivää! Voiko blogilla olla jotain hienompaa annettavaa?



Kiitos palautteestanne! Taas saan uutta intoa kirjoitella tänne ja latailla superetanayhteydellämme lisää kuvia Peikkokukkulan blogiin:)

2 kommenttia:

  1. Ihania!!! Tuossa kuvassa siis <3

    VastaaPoista
  2. siis tää on yks mun lemppari blogeista joissa käyn lukemassa joka ikisen päivityksen. sun työt on niin ihania! aina en ehdi vaan jättää puumerkkiä tänne kommenttilootaan että olen käynyt kurkkimassa. sulla oli viime joulun aikaan ihania tonttusia myynnisssä-silloin ne ei olisi ehtinyt suomeen enää jouluksi mutta jouluha on tänäkin vuona :) joten tuleeko sulle tonttusia tänä vuona myyntiin uudelleen. edelleenkin nimittäin näen unia niistä tontuista-ne oli niin ihania!

    VastaaPoista