Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

lauantai 11. heinäkuuta 2009

Uuden harrastuksen alku

Innoistuin jokin aika sitten katselemaan blogeja, varsinkin sisustusaiheisia. Erityisesti ihastuin valkoisiin koteihin, vaikka väreistä olen aina pitänytkin. Katselin myös tuunattuja huonekaluja ja olenkin nyt tehnyt maalauskokeiluja ihan vain laudanpätkiin. Löysin myös blogeja, joissa oli ihania retrohenkisiä lastenvaatteita. Katselin niitä ihaillen, vaikken edes ole kiinnostunut lapsista tai lastenvaatteista! Kaverinikin jo sähköpostin kautta hörähteli minulle aiheesta. Kaikki nämä innostavat blogit aiheuttivat sellaisen kutinan minulle, että päätin uskaltautua luomaan oman blogin, vaikka ajattelinkin, että se olisi liian vaikeaa. Tässä nyt kuitenkin kirjoittelen tekstiä parin tunnin harjoittelun jälkeen. Opin jo liittämään kuvia. Osaisinpa vaan tuon koko blogin pohjan muuttaa sellaiseksi, että siinä olisi jotain kuvia. Osaisiko joku neuvoa minua yksinkertaisesti? Esimerkiksi ottamani valokuva havunneulasista olisi kiva pohjana. Tosin voi olla, että se on liian sekava ja muut kuvat eivät sitten erottuisi sen päältä. No, kai minä tässä opin poco a poco uusia juttuja.

Persikoita omasta puusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti