Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Nukkepajassa tapahtuu

Peikkokukkulan nukkepajassa hyörinä jatkuu. Eilen kävin siivoamassa joulunäyttelyn pois Rukalihuenista ja nyt on enää reilu viikko aikaa valmistautua Chilen suurimpaan vuotuisaan populaaritaiteen tapahtumaan Feria de Arte Populariin. Vien sinne kaikki näyttelyssä myymättä jääneet työt sekä uutta yritän väsätä nyt minkä vain ehdin. Lisäksi minulla on varastossa joitakin töitä, joita en ottanut näyttelyyn, mutta feriaan laitan ne myyntiin.





Tässä on valmistunut vaatteita kangaskeijuille.



Keijujen mekkoja


Kokeilin mekkoja erilaisista kankaista ja nämä kolme pääsivät tuotantoon. Vielä pitäisi päättää siipien materiaali.
---
Mukavaa sunnuntaita kaikille! Meille tulee vieraita, joten hetkeksi keijut syrjään!

Tässä on vartaloita keijuihin, jotka olen tehnyt samalla idealla kuin blogissani esittelemäni jouluenkelit.

Suomiradion soidessa olen nyt tehnyt kahdenlaisia pieniä keijuja. Toisiin keijuihin olen tehnyt Das-massasta kasvot käyttäen itse tekemääni muottia. Olen hionut ja maalannut kasvot. Näille keijuille tulee rautalankavartalo ja pitkä harsomekko.

4 kommenttia:

  1. voi kun tulee söpösiä :D
    Laitapa kuvat taas kun ovat valmiita!

    VastaaPoista
  2. Hei,
    Olen vasta löytänyt blogisi ja tykkään siitä valtavasti.
    Minä olen todellinen koiraihminen ja pidän juuri siksi blogistasi koska sinulle koirat ja eläimet yleensäkin ovat kaikki kaikessa.
    Minulla on 3 koiraa ja elämäni pyörii koirien ehdoilla, toki minulla muutakin elämää on kuten sisustus ja puutarhan hoito ja miesystäväni.
    On ihanaa katsoa maisemia ja tontin metsästystä toiselta puolelta maapalloa ja tietysti ihania kuvia hauvoista ja heidän elämästään.
    Kiitoksia että jaat ne kanssamme..

    VastaaPoista
  3. ihania-tuleeko näitäj josain vaiheessa myös myyntiin?

    laittele kuvia valmiista pian :)

    VastaaPoista
  4. Pepi: Joo, laitan kuvia. Vielä puuttuu vähän, että on valmista.

    Jade: Kiitos mieltä lämmittävästä kommentistasi! Koiria ilman en enää osaisi elää.

    Mi: Laitan keijuja myyntiin varmaan joskus helmikuun lopulla :)

    VastaaPoista