Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

torstai 10. maaliskuuta 2011

Elmeri

Wuf! Minusta tuli Elmeri Pinky Paws.



Minä olen väriltäni suklaanruskea, kuten isipappani. Minusta näyttää tulevan tricolor.



Minä olen pentueen rauhallisin, mutta leikin kyllä sisarusteni kanssa. Kun ihmismami ottaa minut syliin, katson häntä rauhallisesti suoraan silmiin. Minä olen nyt neljä viikkoa ja yhden päivän vanha. Olen oppinut maailmasta jo vaikka mitä sen jälkeen, kun silmäni ja korvani avautuivat. Tuleekohan minusta yhtä komea kuin isästäni?

6 kommenttia:

  1. ihania!!!!Ewok on mun suosikki! :)niin hellyttävä!

    VastaaPoista
  2. Voi miten hellyyttäviä kavereita kaikki♥ En ole aikasempiin ehtinyt kommentoida. Meillä aina tasaisen välein koiravillitys kiihtyy mutta vielä ei ole tarpeeksi aikaa koiralle.
    Mukavia koiravauva hetkiä sinulle :)

    VastaaPoista
  3. ♥kaikki muo sun lapsukaiset on hurmaavia, mutta jo Ewok asuisi vähän lähempänä, niin olis ihan mahdollista, että pojalla oli uusi koti täällä :) ♥♥

    VastaaPoista
  4. Hei Elmeri! Sinun ja suloisten sisarustesi kuviin ei kyllä kyllästy!

    VastaaPoista
  5. Apua mitä söpöliinejä! Minulla on vauvakuume, muut vaan eivät ole innokaita hankkimaan koiraa kotiimme :(

    VastaaPoista