Käsitöitä, tuunailua, chihuja ja muita koiruuksia, Michilandian kuulumisia, puutalon sisustamista, Peikkokukkulan luontoa, puutarhaa, palasia Chilestä, pohdintaa ja rakentamista, pienen pojan touhuja...

torstai 7. lokakuuta 2010

Yli sata lukijaa!

Ohhoh! Sadan lukijan raja pompsahti rikki joitakin päiviä sitten. TERVETULOA SUGI! Olet sadas lukijani :) Sen jälkeen joukkoon ovat vielä tulleet Pepin Seikkailut ja NinniKoo. Hauskaa saada uusia lukijoita!
---
Nyt kun sadan lukijan raja on rikki, olisi kiva saada kuulla pari sanaa teistä - sekä lukijoista, että niistä kävijöistä, jotka ette ole lukijoiksi ilmoittautuneet. Minusta olisi hauskaa tietää, minkä ikäisiä suunnilleen olette, mitä tykkäätte tehdä, missäpäin maailmaa tai Suomea asutte ja miksi käytte lukemassa tätä blogia. Naisia te varmaan kaikki olette?

Tässä minä tämän päivän asussani. Minä en "päivän asu" -postauksia ole harrastanut ja syynkin olen joskus kertonut;)

33 kommenttia:

  1. Löysin tämän sinun blogisi juuri äsken ja sattumalta. Nyt on lähdettävä töihin, mutta palaan illalla lukemaan kaikki postauksesi.
    Syy miksi luen blogiasi: ulkomailla asuvien tekstejä lukiessa on kuin olisi itsekin käynyt ulkomailla :D Kulttuurit kiinnostavat.

    Olen itsekin muutaman vuoden ulkomailla...

    Nyt pitää mennä kiiruusti töihin. Palaillaan.

    Maija

    VastaaPoista
  2. Täällä Anne Kotikunnaalta, ikää 33 vuotta ja asustelen itäisessä Suomessa pienessä kaupungissa. En muista alunperin mistä löysin blogiisi, mutta siitä lähtien olen täällä säännöllisesti vierailut. Minusta on mielenkiintoista lukea suomalaisnaisen elämästä toisessa maassa, jossa maisemat ovat niin erilaisia ja uskomattoman upeita. Tykkään myös koirajutuista, käsitöistäsi ja sisustusideoistasi. Siispä blogisi on oivallinen kokonaisuus!

    VastaaPoista
  3. Onnea suuren lukijamäärän johdosta.Alunperin kai rupesin lukemaan blogiasi,koska asut Etelä-Amerikassa,jossa minäkin asuin,Sitäpaitsi chihusi ovat niin ihania ja kirjoitustyylisi on kiva!

    VastaaPoista
  4. Minä olen Liisa Ihmemaa blogista ja asustelen pohjois-karjalaisessa pienessä kylässä peltojen keskellä. Minua kiinnostaa myös eri kulttuurit, elämäntavat, siksi kiinnostuin tästä blogistasi. käyn postukset lukemassa, joskus-harvakseltaan kommentoinkin.

    VastaaPoista
  5. Läntisen Suomen pikkukaupungista olen eksynyt blogiisi, linkitinkin sen sori kysymättä jo omaan blogiini...
    Aiheesi ovat monipuolisia, kuten sinä itsekin. Harrastat/teet työksesi asioita, joista itse haaveilen tai joita en aikoihin ole ehtinyt/jaksanut tehdä (ompelu ja askartelu). Kuulumiset ulkomailta ovat mielenkiintoisia. Vieraan kulttuurin keskeltä jopa kauppareissu on mielenkiintoinen juttu, kun omasta maasta kerrottuna lähinnä tylsää shoppailu-löpinää :)
    Vielä yksi perustelu... no tietty ihanaiset koirat, joista odottelen aina vaan uusia kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Moi!

    Olen eksynyt tänne toisen polkkaajan sivupalkkilistan kautta. Olen 32 vuotias kotiäitinä tällä hetkellä huriseva blogiton ihminen :) Minä varmaan olen jäänyt koukkuun eri kulttuurien haistelun toivossa ja on ollut tosi hauska seurata rakenteluasioista ja käsitöiden syntymisestä. Rakastan peikkoja ja on ihana, että saat niitä syntymään tänne ihmisolioiden pariin. Harvoin jätän kommentteja, mutta ilolla luen silti tarinoitasi!
    Katriina

    VastaaPoista
  7. Kiitos! Löysin blogisi chihufoorumin kautta. Olen monesti harkinnut tilaavani sinulta jonkin takin omalle chipatsulleni :)

    VastaaPoista
  8. Hei.
    Olen 18v tyttö Oulun seudulta ja olen kiinnostunut ulkomaista. Sen vuoksi oikeastaan eksyin sivuillesi ja koukkuun jäin :) Tekstisi on ihanaa ja mielenkiintoista lukea. Arki muualla maailmassa on kiehtovaa, eläimet ja rakentaminenkin kiinnostaa.
    Aino

    VastaaPoista
  9. Moi! Minäkään en enää muista mistä blogiisi eksyin, mutta luen sitä säännöllisesti. Lukija en ole kun en oikein osaa tuota systeemiä, mutta suosikkilistallani olet :)

    Itse olen Jyväskylästä, ikää 31v. Pidän blogistasi koska olen kiinnostunut muista kulttuureista ja maista sekä pidän tavastasi kirjoittaa. MInusta on kiva lukea arkipäivistä muissa maissa.

    Lisäksi rakastan koiria. Itselläni on kaksi chihuhuan kokoista (ja joidenkin mielestä näköistä) sekarotuista koiraa ja mäyräkoira.

    VastaaPoista
  10. Blogisi on mielenkiintoinen ja lisäksi hyvin kirjoitettua kieltä. Sain vinkin eräältä ystävältäni joka on myös sinun ystäväsi - koukkuun olen jäänyt!

    VastaaPoista
  11. Hei! Olen Raija 49v Seinäjoelta
    Eksyin joskus aivan vahingossa blogiisi ja koukkuun jäin. Käyn säännöllisesti lukemassa kuulumisiasi, on mukavaa kuulla miten sielläpäin maailmaa eletään ja koirasi ovat aivan ihania.

    T: Raija

    VastaaPoista
  12. Chihuahua Turo lähettää tästä sylistä terveisiä takintekijä-tädille; eli Chihuahua-foorumin kautta on tänne päädytty. :)

    VastaaPoista
  13. Moi, olen Elina Tampereelta ja lueskelen blogiasi usein. Löysin linkin maanjäristysten jälkeen muistaakseni chihu-forumilta ja siitä lähtien olen seurannut mielenkiinnolla mukana.

    Minua kiinnostaa erityisesti kuvat Chilen luonnosta, kasveista ja puutarhastasi. Rakentaminen ja sisustaminen ovat lähitulevaisuudessa osa omaa elämääni ja mielenkiinnolla luen ja katselen kuvia teidän projektista, kuinka erilaista se on sielläpäin maailmaa. Ja tottakai itsekin chihun omistajana minua kiinnostaa kuvat ja jutut sinun ihanista koirista :)

    VastaaPoista
  14. Luen säännöllisesti monipuolista blogiasi, koirasi ja elämä eri kulttuurissa kiinnostaa.
    Olen keski-ikäinen,yötyötä tekevä nainen eteläisestä Suomesta.
    -arja-

    VastaaPoista
  15. Lueskelen blogiasi Hollannista.
    Olen kahden lapsen kotiaiti ja sun blogiasi on kiva lueskella ja katsella ihania kuvia.Tykkaan sisustustyylistasi ja koirista kans.
    Mukavaa syksya...
    -Puukkarimamma-

    VastaaPoista
  16. Hei! Olen 48 v perheenäiti ja käyn oikeastaan päivittäin täällä! Chilen aurinko paistaa täällä kauttasi kun oikeasti meillä on pimeetä ja kurjaa. Olen aina halunnut muuttaa ulkomaille (ei kuitenkaan perheen takia mahdollista) ja sen vuoksi kertomuksesi menevät suoraan sydämeeni. On niin kiva kuulla kaikesta vieraan kulttuurin tavoista ja arkipäivän tapahtumista suomalaisin maustein. Jollain tapaa tulee joskus tunne, että olet kuin Liisa Ihmemaassa siellä. Ihailen kekseliäisyyttäsi ja luovuuttasi, olen itsekin luova, ellen tee jotain niin ainakin suunnittelen seuraavaa projektia. Itsekään en kaihda pensseliin tai vasaraan tarttumista, tykkään sisustaa! ja tykkään koirista ja minulla on nukkekoti ja..ja...ja eli meissä on paljon samoja piirteitä.Kiitos ihanasta blogistasi.
    Päivi Hml

    VastaaPoista
  17. Halusit tietää lukijoistasi. Minä olen mummo jo. Työssäni tapasin mielenkiintoisia ihmisiä ja olin utelias ja hyvä kuuntelija. Blogien luku korvaa vähän tätä eläköitymisen mukana menetettyä osaa elämässäni. Vanhana tapaa harvoin uusia mielenkiintoisia ihmisiä. Te blogikirjoittajat olette niitä, ja varsinkin jos asutte ulkomailla. Kiitos kun saan lukea. Kirsti

    VastaaPoista
  18. Hei!
    Minä löysin sivusi vahingossa kun luin erästä sisustusblogia, siitä asti olen käynyt lukemassa kuulumisesi.On todella mielenkiintoista seurata elämääsi siellä kaukana ja aivan totta, ihan kuin itse olisin siellä.Saan jotenkin tyydytettyä kaukokaipuuni. Ja tykkään kovasti kirjoitustavastasi Asun keski-suomessa maalla, itselläni on viisi koiraa, joita nyt hoivailen kun lapsetkin ovat lentäneet kodista. Ihanaa syksyä:)

    Tiina

    VastaaPoista
  19. Hei, ja onnea lukijamäärästä! :)

    Nimeni on Elina ja olen hitaasti mutta varmasti kohti kolmeakymppiä kulkeva kolmen kissalapsen "kotiäiti" Savosta - ainakin tällä hetkellä. Ensi vuoden puolella taitavat puhaltaa jo aivan uudet tuulet.

    Pidän mm. käsitöistä, remontoimisesta ja sisustamisesta sekä eläimistä - niitähän blogistasi löytyy. Olen valitettavasti melko laiskahko kommentoija, mutta käyn lukemassa aina uudet päivitykset heti ne huomattuani.

    Kiitos kun jaksat kirjoitella meille!

    VastaaPoista
  20. Hei, olen vajaa 3-kymppinen kotiäiti Helsingistä. Viihdytän itseäni lapsen mentyä yöunille mm. blogien lukemisella. Sinun omassani minua eniten viehättää asumisesi Chilessä, upeat käsityösi ja nukkeharrastuksesi. Ja vaikka itse en koirista niinkään välitä, ehkä siitä syystä, että pelkään useimpia niistä, niin myös koirapostauksesi ovat liikuttavan ihania!

    On aina ilo huomata, että olet blogannut jotain uutta!
    Kaunista syksyn jatkoa sinne! :)
    T. Eeva

    VastaaPoista
  21. Kiitos mukavasta blogistasi!
    En muista miten tänne löysin, mutta se oli ihan alkuaikoja täällä blogien parissa.
    Ihastuin heti.
    Tykkään tutustua ulkosuomalaisten elämään ja vieraisiin kulttuureihin.
    Pidän tavastasi kirjoittaa ja erikoisesti käsitöistäsi ja nukkemaailman kuulumisista siellä peikkokukkulalla.
    - Olen jo 66-vuotias mummeli eteläisestä Suomesta ja yhä kiinnostunut uusista asioista.
    -Muutenkin olen utelias elämälle.
    Matkailu on tärkeä osa elämääni.

    Jatkahan vain samaan tyyliin tätä blogiasi!
    Terveisin Ida

    VastaaPoista
  22. Hei,
    Olen löytänyt tämän blogin alku keväästä. Olen 25-vuotias ja minulla on myös chihu joka on vienyt sydämeni. Tämä blogi on aito ja mukava lukea. En jaksa niitä blogeja jossa joka päivä esitellään ns.päivän asu poseeraus asennossa.

    VastaaPoista
  23. Heips!
    Löysin blogisi jonkun muun blogin linkistä. Olen seurannut sitä säännöllisesti :) On kiva lukea miten muuallapäin asutaan ja eletään.
    Olen 50vee sijaisäiti maaseudulta. Kun teen työtäni kotosalla, on joskus ihanaa pujahtaaa blogien kiehtovaan maailmaan. Miten maailmassa onkaan taitavia ja idearikkaita ihmisiä. Joskus tutussa blogissa vierailu tuntuu kuin ystävän tapaamiselta :) On paljon ihmisiä, jotka ajattelevat samaan tapaan kuin itsekin.
    Kaikkea hyvää sulle sinne Chilen kukkuloille :)
    Niin, ja tietenkin seuraan blogiasi myös koiruuksien takia, ne ovat ihania :)) t. Eija

    VastaaPoista
  24. Hei! Luen lukuisia ulkosuomalaisten blogeja, itsekin kun sellainen olen. On kiva kurkkia minkalaista ulkosuomalaisten elo on muualla - itse perheineeni asustan Yhdysvalloissa.
    -Kati-

    VastaaPoista
  25. taisi olla maanjäristyksen aikoihin kun sattumalta poikkesin blogiisi.
    Minua ei koirat kiinnosta tippaakaan, mutta puutarha, sisustaminen ja nuket on kivoja
    luen kirjoituksiasi aina töissä ruokatunnilla
    Olen 38 vuotias ja perheeseen kuuluu aviomies sekä neljä lasta.

    VastaaPoista
  26. Kuten monet muutkin, eri kulttuuri kiinnostaa ja Chile nimenomaan, koska olen siellä käynyt (Concepcionissa) ja vaihto-oppilas ystäväni kotimaa. Olen 27 vuotias ja Tampereelta, chileläinen ystäväni kävi Suomessa muutama vuosi sitten ja nyt hän haluaa että menisin käymään hänen luonaan. Jos tulen lomalle Chileen, olisi hauska käydä myös sinun luona. Tykkään kirjoitustyylistäsi, käsitöistäsi ja koiristasi.

    VastaaPoista
  27. Kotiaiti Kuwaitista. En muista milloin tanne ensimmaisen kerran eksyin. Kayn lukemassa kun on vaan kiinnostavaa seurata muidenkin ulkosuomalaisten elamaa... :)

    VastaaPoista
  28. Minakaan en muista miten tanne alunperin tulin mutta koukutuin joka tapauksessa heti. Kirjoitat kivalla tavalla ja minua kiinnostavat niin askartelu ja kasityot kuin sisustus ja koiratkin. Haaveilen nukkekodista ja vahemmasta tyonteosta :) Chile on kaunis maa ja teilla vasta ihanat maisemat onkin! Niin erilaiset kuin taalla meilla vaikka samalla mantereella ollaankin :)

    VastaaPoista
  29. Löysin sivuillesi Lisayn kautta joskus talvella. Varsinkin maanjäristyksen aikaan kävin kurkkimassa, että miten teille kävi. On mielenkiintoista seurata suomalaisten elämää ympäri maailmaa näin blokien avulla.
    Harrastan kirppiksiä, tuunausta, käsitöitä, puutarhaa ja lukemista. Asun Pohjanmaan rannikolla, joen rannalla mieheni ja kahden kissan kanssa. Syksyisin terveisin Eeviregina

    VastaaPoista
  30. No heippa Mia! Minä löysin tämän blogisi jo jotain aikaa sitten.. kuinkahan kauan siitä lieneekään? Jokatapauksessa silloin ihastuin chihuihisi ja muutenkin ihanasti kerrottuun koiraelämään :)

    En muista oletko koskaan jättänyt viestiä minun blogiini, eli oletko siellä käynyt vastavierailulla, joten en tiedä mitä minusta jo tiedät.

    Mutta olen siis 28-v ja onnellisesti naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Olen niin sanotusti parantumaton eläinhöperö, eläimillä on erittäin suuri merkitys elämässäni.

    Tällä hetkellä meillä on yhteensä 18 karvaista kaveria. On koiria, on kissoja, on kaneja.. Monen monta toinen toistaan rakastettavampaa ihanuutta! :)

    Sen lisäksi että aika kuluu eläinten parissa, olen intihimoinen jännityskirjojen ahmija ja luen joka päivä. Myös elokuvat ovat erittäin lähellä sydäntä - etenkin kauhuleffat ja animaatiot! :)

    Olen luonnossakin kova höpöttämään ja juttua tulisi vaikka kuinka paljon, mutta jospa nyt riittäisi tämä höpötys tällä erää! :)

    VastaaPoista
  31. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  32. Taisin löytää tänne sattumalta jokun toisen blogin kautta, muistaakseni keväällä :) Satunaisesti luin silloin tällöin ja vasta nyt tajusin liittyä tuohon "lukijapaneeliin" Olen 3-lapsen äiti ikää 30 ja risat :)

    Miksi luen blogiasi? vaikea perustella mitenkään.. joku vain saa palaamaan minut blogisi pariin uudelleen ja uudelleen. On mielenkiintoista lukea elämästäsi joka eroaa totaalisesti omastani täällä suomessa. Ihailen kädentaitojasi ja elämän asennettasi :)

    VastaaPoista
  33. Hei kaikille ja kiitokset monista kommenteista! Näiden kommenttien perusteella lukijani ovat 18-66-vuotiaita naisia. Yksikään mies ei tunnustanut lukevansa blogiani, mutta aikojen saatossa olen ainakin kahdelta mieheltä saanut kommentin - toinen oli kutsu rahapeliaiheisin blogeihin;) No, en mennyt.

    Minä itse en koskaan ajattele blogiani "ulkosuomalaisblogina" vaan enemmän käsityö-, sisustus- ja chihuahua -blogina, siis jonkinlaisena elämäntapablogina. Kuitenkin kommenttien perusteella suuri osa blogiin viehätystä onkin juuri tämä "chileläisyys". Täytyy siis ehkä panostaa siihen hieman enemmän.

    Päivi Hml:stä sanoi, että tulee sellainen tunne, kuin olisin Liisa Ihmemaassa täällä Chilessä. Minustakin usein tuntuu siltä:)Täällä kuitenkin viihdyn.

    Kiitokset kaikille! Ihanaa kuulla teistä!

    Katsuja: Tervetuloa, jos tännepäin maailmaa eksyt!

    VastaaPoista